ساینده فوم دار – تولید

تمامی نیازهایتان در مورد اجزای مناسب و ساختار بی نقص از مواد ساینده فوم دار را در اینجا بیابید:

سنباده بلوک و اسفنج ساینده از سه جزء تشکیل شده است:فوم، معمولا از ای وی اِی(اتیلن وینیل استات)، پی یو (پلی یورتان) و یا زباله های بازیافتی ساخته شده از پی او، رزین چسباننده و دانه ساینده ساخته شده از اکسید آلومینیوم یا اکسید آلومینیوم سفید است.

تولید فوم

با تشکر از تاسیسات تولید فوم داخلی کارخانه، ما می توانیم کنترل کیفیت کامل داشته و می توانیم در تراکم و سختی مواد هم به نیازهای بازار و هم مشتریانمان پاسخگو باشیم. نتیجه: پرداخت برجسته در سنباده زنی دستی، سنباده روی چوب، رنگ و ورنیش. علاوه بر این، ما زباله پی یو (تراشه فوم) را بازیافت و آن را به بلوک های سنباده کیفیت بالا تبدیل می کنیم.د

فرایند پوشش دار کردن

در این برنامه از چسب، دانه ساینده به صورت جذبی به دو ضلع مجاور از بلوک یا یک طرف از یک پد تغذیه و پراکنده می شود. فرایند پوشش کامل دانه حتی در لبه های محصول را تضمین می کند. این پوشش چسب ویژه ثبات انعطاف پذیر از دانه های ساینده را تضمین می کند. همه محصولات ما قبل از آن که کارخانه را ترک کنند، با دقت تحت نظارت قرار می گیرند.

شکل دادن

بلوک های فوم برش خورده به پانل ها تبدیل می شوند. ضخامت این پانل ها می تواند در ماشین آلات تمام اتوماتیک تنظیم شود. پانل ها پس از آن به نوارهای کوچکتر برش می خورند. حالا فوم آماده پوشش با دانه است. ما طیف گسترده ای از محصولات استاندارد در فرمت ها و اندازه های مختلف را تولید می کنیم. همچنین، در صورت درخواست، ساینده فوم دار به مشخصات دقیق مشتری خواهیم ساخت.


Absolutely free research Helpers sites for guidance to get homework help for students

Central to that is controlled in which controllers lead based assignments activities. Paid article authors in free homework helpers websites, case analysis guides to write. There are many other resources to assist in research Help. It essay helper is my hope that this information is of interest plus this has propelled notion in your head.